Whats love got do

HEEEEEEEY PANTA MERA!
haha hörde den nyss darför ...vi tolkar det som ett hej o khalas!
Idag var det en rutten skoldag sådär seg ni vet sluta kl 4 hade spanska glosförhör again ,gick inte så bra som det brukar...
Hade tid hos våran Syo Katta satt och prata med henne en stund oså.
Fixade precis designen på erenesmart.blogg.se haha killarna i min klass har gjort en blogg om en kille i min klass som heter Eren haha det är skojjigt!
Imorgon har jag matte prov  ber till gud för ett G åtminstonde :/
Kan ganska mycket (a) haha pft i wish nej men ärligt så kan jag mer än vad ja brukar.
Blev inga bilder idag ska ta och gå igenom lite på matteboken sedan vet jag inte vad sedan sleepa.
Ps . Still don't got Comviq Kompis.

Kommentarer
Postat av: adde

tack för designen haha :D

2009-10-02 @ 20:01:58

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0