Miss independet

Tjingeling.

Skola som vanligt idag -.-
Hmm efter jag slutade så drog jag och Maria till bibloteket för att ''plugga''.
Det blev inte av eller jo lite av det senare kom Rodrigo,Stoffe,Ravina& Devi vi chillade så drog dem.
Runt 6 gick jag också hem eftersom att jag skulle till Fittja men jag åkte aldrig så jag gick ut.
Träffade Maria och Katti vid bibloteket och innan det tvingade jag Daniel,San & Muzze att följa med mig och göra mig sälskap efter jag träffat tjejerna så gick vi bara runt och skratta Katti drog hem så jag och Maria fortsatte vår runda.
Vi mötte upp Stoffe en sunt i Albyparken och efter det så gick vi alla hemåt :)


Dagens låt - Knock you down med Keri Hilson ft Kanye west & Neyo
Kan inte lägga in youtube grejen eftersom att det knasar well well!

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0