It's like am dreaming, such a wonderful feelin' :)

Zzup hoes!?

Ärligt förlåt för min trööööööööga uppdatering.
Har inte bloggat på tusen år känns det som! Men alltså nu när skolan börjat kommer jag hem trött hela tiden pallar verkligen nte med livet då haha slutar ungefär 4 varje dag hur great som helst ju -.-.
Har varit ute oså dom här dagarna ni vet det vanliga. Pallar nte skolan har typ precis börjat och jag börjar redan tröttna
Plus att vi har fått nån jäkla fibernät och vi har ingen sladd så vi får inernet till våra alla datorer hemma utan bara den som är i brors rum. Och jag får aldrig datorn typ,en av orsakerna också faktiskt.
Men jag ska försöka promise annars blire typ låtar texter and that stuffs.
Hare bra nu och håll utkik efter nya inlägg.
Puss på skinkorna


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0