Dance until you can't stand


When I smoke I get so high blablabla .. haha låter som en jäkla drug addict.
Hejhejhej&ännu ett hej.
Hur mår alla?
Jag mår super men ont i magen ''/.
Imorgon är det vadå? Fre Fre Fre FREDAG!
Veckan har flugit faktiskt äntligen ,på lördag blir det assyrfest hoppas jag?
Hmm Hmm ajuste relgions provet gick skitbra hoppas på ett VG inshalla.
Skolan var som vanlig har inget mer att säga faktiskt tror att ja ska platta mitt hår idag har inte gjort det på jättelänge. Ska lägga upp bild med rak och mitt vanliga så kan ni kommentera och säga vilket som passar bäst!
Pussar

Kommentarer
Postat av: niszeh

flugiiiiiiiiiiiit hahahah sen du mobbar risko, skäms !

2009-09-27 @ 16:07:54
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0