Oriientering

Hey there mina små smurfar.
Alltså helt ärligt jag har inte bloggat på years .. från och med idag är allt som vanligt!
Hmm nu ska vi snackis lite om igår ..va gjorde jag då?
Jo juste! Jag var i skolan helt okej skoldag faktiskt, tappade bort mina nycklar som en åsna men hittade dem idag de va i skol caféterian ,goodgood! Sen hade vi orientering jobbigt men vi hade ganska kul.
Ja var med Gabriella&Eren (Eren är bra på sånt hihi drf gick vi med han haha (a)(6) )
hmmmmm tog lite bilder för att Lilla gulliga Eren byggde en bro och en trappa till oss ,gulligt huh who would do that lixom :D


Lilla gulliga bron ..mitt ute i skogen.


Toppmodells i mjukisbyxor ..sexigt värre!
(trappan som han byggde åt oss,naaaaaaawwwww)
Vi ser ut som cp barn men man får vara ful när man har idrott det tycker jag!

Kommentarer
Postat av: gabs

hahahah knas amanda!.. we look like foools!

2009-10-17 @ 00:31:27

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0