Lite frågor & Svar .. Tidsfördiv

Jag är just nu: Väldigt uttråkad
Tycker du om någon just nu: Ja
Jag samlar på: Pengar , jag försöker iallfall
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Hmm vet inte mamam elr mini?
Gillar du golf: Hellz no
Vilken tid gick du upp idag: 13.00
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Nej
Hur svarar du i telefon: Hallå? och kanske ett Hej!
Är du ensam nu: Aa
Vad ska du göra sen: Åka till Fittja
Vad ska du göra imorgon: Gå på fest
Var vill du bo när du blir stor: NYC
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: Inte så jätte länge sen
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommar fo sho!
Laddar du ner musik och film från Internet: Aa ibland
Vad skulle du göra om du vann en miljon: KLÄDER
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej va fan
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: Det är olika
Har du piercing: Nej men vill ha
Vill du gifta dig: Självklart
Är du bra på att laga mat: Inte mästerkock men jag klarar mig!
Är du flygrädd: Nej , älskar att flyga.
Hur vig är du: Ingenting
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Vanilj/Choklad
Tror du på ett liv efter döden: Näe ,osäker
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn / Chips
Lever dina föräldrar tillsammans: Yebox
Vilken ögonfärg har du: Mörkbruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Oh ja
Biter du på naglarna: Yes ,lite
Är du beroende av något: Min mobil & Choklad
Senaste låt du hörde: En skön arablåt
Vad gör du på helgerna: Ute med vänner eller familj
Hur många timmar sover du på en natt: Ca 10
Saknar du någon nu: Yes
Vem ringde dig senast: Maria
Var du glad igår: Ja
Vad är din favoritfärg: Svart
Sminkar du dig: Ja


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0