Hey hoe

Ahlaaaaaan! (typ hej)
Haha om precis hem till moster ,jag åkte till moster sedan ringde jag Maria och hon var i kyrkan här i Fittja så ja gick dit och träffade henne käkade frukost där i kyrkan o efteråt drog vi till begravningsplatsen och det var en massa folk eftersom att det var en bekant som gått bort.. Väldigt sorligt alltså grät sönder mig fan. Drog ochså till min älskade morfars grav .. fan vad jag saknar honom!! :/ Men men life goes on.
Alltså såg ni regnet ..hur mkt det regnade HELA det där var på oss när vi stod där.Snacka om att man var genomblöt när man kom hem. Anyway här ska jag spendera min tråkiga söndag hos moster ska ta och plugga lite o läsa klart min bok som ja måste göra en bok analys utav eftersom att jag har läsloggs prov
Puss 


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0