Girl you know a a a a

Hej på er.
Förlåt om jag uppdaterar så sent haha.
Men iallafall slutade typ halv fyra idag med slöjd som sista lektionen. Skoldagen har varit helt ok däremot mycket skratt me det är inge nytt vetja!
Kom hem åt och vilade runt 5 så mötte jag upp Maria & Sameh vid Albyparken så promenerade vi runt.
Kvart över sex följde vi med Sameh tillhennes Tkd (taekwando) träning satt där en stund träffade på Almedin som lekte baywatch (stavning!) Och efter det tog vi en runda till centrum och där mötte vi upp Stoffe&Ruddeh läääänge sen man såg dem! Men iaf vi chillade ett bra tag tsm va inne i biblan också haha finns en video som ja kmr lägga in i detta inlägg lite längre ner. Iallafall saknat dom som fan alltså. Drog hem till Maria snabbt och hämtade några grejer och vid 7 vart jag hemma. Ska platta håret tror jag o sånt kl 10 måste jag fan lägga mig ,kan ju knappt vakna på morgonen annars haha.

 

Sen har vi en bild på mig&stoffe poffe

 

 

KRAM!


Kommentarer
Postat av: niszeh

amandas råttface :D

2009-10-06 @ 17:37:38
URL: http://niszeh.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis du har gått vidare i veckans blogg på min blogg! Nu är det dags att samla röster! Dom 7 som får flest röster går vidare!

2009-10-09 @ 22:33:39
URL: http://lholipop.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0