Efter regn kommer suuuuuulen!

HEYthere :)

Kom precis hem till min underbara moster. Sitter här i vardagsrummet och chillar med henne & min abuelaaaaaaa (mormor).
Festen blir av och jag är taggad! Hihi!
Nu ska ja bara ta det lugnan här borta i skruttiga Fittja och vänta på att klockan ska ticka har faktiskt inget för mig.
Fick med mig ett par stooora örhängen ,skitheta! ifrån Ur&Penn och sedan en skit fin svart väst me massa nitar på.
Örhängen 25:- Billigt ju!
Västen 179:- New yorker
Bild kommer senare.
Orkar dessutom inte ta bild på min dagens outfit så ja skriver bara.
Sammetsleggings ifrån Monki
Randig tshirt från H6M
Massa smycken o ringar på.
Pyyyyyssssssssssssssss

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0