Lite skojjs

Läraren som var arg på klassen sa:
-Alla som vet att de är idioter reser sig upp!
Ingenting händer, men efter ett tag reser sig en pojke.
Vad får dig att tro att du är en idiot?
Ingenting, men jag tycker synd om magistern som får stå upp alldeles ensam.


HHAHAHAHAH ,ja garvar åt allt så de där va skita roligt!


Några killar pratade hon skrek o kolla de på det men HÄLÅ tista nu!! Sen blundar hon som att hon e trött ett par sekunder sen säger hon vet ni vad allah? (alla yani) De APSOLUTT värsta ni kan jöra är att ÄRKÄNA! (erkänna) HAHAHAHAHAHAH då sa ena killer aha så du vill att vi ska ljuga? Sen börja hon skrika igen tror att hon fattade att hon hade lite fel hihi.

Hon är alltså en lärare i min skola.
Killarna är i min klass dvs.

Kommentarer
Postat av: löw

HAHAHAHA ! men vad hände med jag fröste bara :D ?

2009-11-05 @ 17:28:33
Postat av: niszeh

hahah tung skola jao :D

2009-11-07 @ 13:17:47
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0