25 juni 2009

Igår

Orkade som sagt inte blogga igår kväll för att jag var så himla trött!
Men nu har jag laddat batterierna så att jag kan skriva hur myket som helst :)
Iallfall dagen började med tråkiga sommarskola som ni vet, slutade klockan halv två och dö mötte jag upp Maria&Sameh vi gick och köpte saker för grillen osv sen när allt var klart satte vi oss och börja grilla.
Det vart ganska gott haha. Efter ett tag kom Murat dit också satt och snacka sådär.
Sen drog han och vi packa ihop typ och mötte upp min tjockis vid tbanan sen drog vi upp till höjden och chilla där en stund , med Jimmyboy,Sinan och några till.
Vi drog ner igen till stället vi grillade satte oss där skrattade en massa och åt chips eller ja ..Maria åt chips hon var skit hungrig typ? Haha!
Någon timme efter så kom Vanessa&Klaudia vi ropade på dom så satte dom sig med oss och skrattade ännu mer haha. Runt 20 i elva följde vi med tjockisen till tbanan typ. Sen gick jag & Maria hemåt :)

Bilder från grillningen

 

Bild 1 : Jag
Bild 2 : Jag igen
Bild 3 : Söta Sameh
Bild 4 : Fina Maria
Bild 5 : Jag & Maria
Bild 6 : Jag , Sameh & Murat

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0