Why you so obsessed with me?

Sådär nu är jag klar med allt :)
Okej nu tar vi och skriver om
igår

Dagen började med sommarskola efter jag slutat träffade jag & Löw åsnan Ruddeh (Rodrigo) åt godis och chillade
uppe i grindtorp ett tag , och Lowam is nasty! Haha enough about that =P.
Vi va där i kanske någon timme elr halv timme kommer inte ihåg exakt.
Vi drog hem tillsammans. Mötte Maria på vägen fast orkade inte vänta med henne så jag fortsatte hem med åsnorna.
Klockan fyra skylle vi träffas ,alltså jag ,Maria&Sandra. Men Sandra hade inte ätit så vi väntade typ till klockan 5 vilket var bra för ja va tvungen att städa hemma. Så klockan 5 typ gick vi upp hem till Sandra i höjden. Chilla typ en kvart och sen gick vi ut till Staren för att röka vattenpipa men smarta som vi är hade vi glömt tändare vi bad Petra att hämta för hon skulle också komma med:) Och så fixade Arman en tändare till oss haha från ingen till två.
Vi va där ganska länge typ vid sju kom Venezia dit oxå med Mimmi o resten av dom där.

Några minuter senare var jag tvungen att dra hem för min faster hade kommit hem till oss och ja har aldig träffat hne o så.
Ruddeh & Sofia skulle oxå komma dit men dom är idioter och tills de skulle komma så hann jag dra hem :)
Vi tog en massa bilder men jag lägger in dom eftersom att Sandra har dem.


Idag

Sommarskolan skulle åka till flottsbro, Min väckarklocka ringde klockan 8 stängde av den och somna om orkade inte gå.
Idag vet jag inte hur det blir jag , petra & Maria kanske åker till Heron för o kolla på a movie eller nåt.
Inte klara planer än. Sen ska jag nog bara chillpilla med familjen oså.

I LOVE YOU GUYS , PEACE OUT :)
Eftersom att inte texten ska se tråkigt ut och jasg inte fått bilderna ifrån igår så lägger jag upp två bilder på mig :)
HOHO.


Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0