inget liiiv

Brukar du komma i tid: Ja
Vad hade du i din mun senast: Gummybear godis
När mår du bra: Nästan alltid
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Varm mitt rum är bastu!
Kan du laga mat: Njae lite
Vad tycker du om fötter: Det äckligaste jag vet!?
Är du smart:  Lite
Vad har du på dig: Pyjamas
Är du aktiv i skolan: Ja!
Vad saknar du: Min bebiish
När och varför grät du senast: Igår , privat
Var det pinsamt att svara på det: Nej inte allt men finns vissa saker man nte vill säga
Hade du en bra kväll igår: Nej
Din favoritdryck på morgonen:  Oboy
Vad ska du göra i sommar: Kanske resa
Är du nöjd med ditt liv: Ja de är ja väl
Vad vill du jobba som:  No idéa
Har du tråkigt just nu: Japp!
Vad gör livet värt att leva: Familj&vänner + älsk
Vad i livet ångrar du: nån sak säkert
Är du musikalisk: haha hmm dunno
Vad lyssnar du på för musik: Dancehall
Kategoriserar du dig själv i någon stil: whut?
Är du bortskämd: Ibland
Är du trött: Nej
Vad gör du imorgon: Fan vet jag

Din första
Operation: Never had one
Första piercingen: Öronen om d räknas?
Första bästa vän: Maria tror jag :P
Första priset: Vene
Första sporten du började på: Dans om d räknas
Första husdjuret:  Har nte haft
Första semestern:  London
Första kärleken: haha de vill ni veta va

Favoriter:
Filmer:  Komedi & Skräck
Tvprogram: Priviliged
Musik:  RnB reagge o dancehal
Kroppsdel (på kille):  MAGE!
Plagg: Jeans
Bok: En shoppaholics betjännelse ( haha stavning!!!)

Just nu:
Äter du: nej
Dricker du: nej
Ska du: ingen aning
Lyssnar du på: Collie buddz
Väntar du : inget
Tittar du på:  det här?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: MAGE
Busig eller lydig: Lite av varje :D

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0