Snow

Och så har man vaccinerat sig.
Haha mamma ringde mig och bad mig möta henne i vårdcentralen för hon va lite snurrig skulle gå hem tsm.
Sen snacka de med mig och sa att jag borde ta vaccinet så yeah okej jag gjorde.
När vi ska ut så blev jag alldeles svimfärdig haha fick panik alltså men satte mig ett tag vid kebaben mitt i centrum sen rullade vi hem. Nu är allt lungt hoppas inte jag blir sjuk på kvällen bara paaallar inte aså.
Bra filmer på tv idag shrek o skit haha yeah (a) Ska möta upp maria nu där nere och dra till centrum ska handla lite sen ska jag dega framför tvn och ta det lungt hela dagen tror ja ska kolla på Ensam hemma man kan aldrig trötta på de filmerna jag lovar!

Jaja ska inte babbla för mycket nu puss vi hörs sen.

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0