Once you go in there is no exit

Hey there guys.
Har inte bloggat nånting nu på sistonde well well har inte pallat helt enkelt.
Ligger i sängen och kollar på A cinderella story min man spelar i filmen Chad michael murray.
Filmen e faktiskt bra diggin it har sätt det förut.
Iallafall imorn är det nyår ska bli kulkul i hope.
Nytt år nya tag måste fixa mina nyårslöften som jag lovar mig själv att göra.
Hmm hur har året varit för mig? Mycket har hänt .. mycke nytt folk man lärt känna , lovelovelove ,falska människor ya know de vanliga som man går igenom på ett år.
Men å andra sidan så har 2009 vart helt okej år inte så mycket som varit så speciellt.
Hoppas 2010 fortsätter så and even better whitout any onödiga problem.
Måste börja träääääna asså och så mitt andra nyårslöfte sluta tro det fucking bästa om folk .. o inte lita på vem som helst gotta make it.
Wellwell bloggar sen eller imorn puss.

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0