Back to prison

Shabbs!
Skoldagen var helt ok,vaknade 8 hoppade upp och fräscha till mig och drog till skolan.
Vi snackade bara sådär och fick vårt bajs schema , ja vi slutar typ 4 hela tiden -.-
Anyway sen kom det en ny tjej till klassen haha hon hette typ Aylan something .. turk.
Hon är typ född i Bulgarien och har bott där o lalala.
Nog om henne fan!
Hmm vad mer har jag att säga?
Juste fick reda på mycket nytt i skolan omg! Im happy för you nuggah ääälskling<3
Kom precis ut ur duschen är helt däckad ska nog ligga i sängen hela dagen och smsa & sitta vid datan.
Föresten idag fyller min söta syrian Vanessa 15 , Grattis älskling! Må du leva i tusen år till.



Kommentarer
Postat av: lowam

i know, im proud of my self to ;D <3

2009-08-20 @ 22:23:07

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0