ung08

Godmorgon på er alla!

Hann aldrig blogga när jag kom hem för jag var så trött.
Klockan 4 igår så mötte jag upp Milisia&Hennes kusin Nina i Skärholmen vi tog tåget till ösermalm vi gick till deras resturang dom käkade där  sen promenerade vi till ung08 vi hade kul chilla runt sådär träffade ...... jobbigtjobbigt.
Sen åkte milisia&Nina hem så jag stannade med Venezia & Sandra vid halv 9 så följde de med mig till tbanan och jag åkte hem träffade på Yusuf o hans turkgäng plus ngn kille från bredäng som var helt sjuk HAHAHA! Va dom höll på med en tjej alltså dog av garv hela vägen.
Iallafall kom hem typ kvart i nio käkade och sen åkte jag till maxi och handla med mami.
Idag ska jag inte dra t festivalen men ja tror ja ska gå på Lördag det är inte säkert.
poss bilder kmr väl.

Och idag kommer Dimman , yeah!

Kommentarer

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0