Te amo

Hej ..
Vaknade 1 idag. Kl 3 ringde maria o sa att vi skulle hitta på något.
Sen fixade vi oss och gick ut vi mötte up Venezia&Sandra vi var uppe i hjöden och vänta på --- ..
Snackade ett tag och ah inget mer att säga om det ....
Sen var vi ute en liten stund efteråt drog jag till Fittja var ute där med Christina fick höra en grej som gjorde mig cp i huvet.
Men men nyheter efter nyheter.
Vi tog en massa bilder innan men har inte fått dem än ni får dem senare
Bloggar sen om jag har lust..

 

It used to be our song ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

It will always be our own song! only our song

2009-08-09 @ 20:49:04
Postat av: Anonym

It will always be our song darling! Only our song

2009-08-10 @ 01:07:42

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0