Inget liv

Eftersom att jag inte orkar blogga idag så får ni en gammal rolig grejj som man gör , lite tidsfördriv. 

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!



Kära Adam För det första vill jag säga att Alan är den bästa vän jag haft, och att Ali är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Andrei och Arman gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Becku får ett lyckligt liv tillsammans med Betul Jag vill säga tack till Bebii för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Bilal Du är verkligen underbar.
Mitt liv har bara gått utför sedan Carol tog sitt liv.

Snälla Danilo sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Dimitrios och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Dimmans mamma som kommer i 130 km/h på en trehjuling.

Jag vill också meddela mitt hat mot Felix , eftersom han varit otrogen mot min käraste Gäbi . Jag vet att Haben kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.

Mitt sista och största tack går till Karre  för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Katti och Klaudia och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Löw

Kommentarer
Postat av: karre

HAHA LIVSSTÖRSTA JAG VENNE VAD ;) HAHAHA !

2009-08-09 @ 00:44:27

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0