In your face BITCH

Hey babes!
Lång dag alltså.. hmm hur började den?
Juste jag drog hem till Maria käkade pizza haha sedan fixa maria sig o så sedan mötte vi Milisia träffade även nugga löw&katti. Iallafall sen gick vi runt och så Petra kom också chillade i stationen med Ruddeh&Sofia , mkt skratt idag din jääävla mulatt sofiia haha! Iallafall sen cchillva vi typ i två timmar de drog och vi drog vidare mot skolan haha knas säger ja ba , petra o maria ya know! örfil hit o sparkar dit! HAHHAHA!
Anyway efteråt såg vi vini drog t staionen igen mötte upp åsnorna Ruddeh&Sofia chillade ett tag sedan tvingade jag med R&S med mig halva vägen hem typ.
de va min roliga dag det , kisses<3

Kommentarer
Postat av: MARIA

ME LIKEEEEEEEEEEEE ! HAHA

2009-08-18 @ 00:49:06

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0