Don't hate .. don't hate :)

Orkade inte blogga igår så jag får ta det idag.
Började klockan 10 eftersom att vi skulle promenera runt hela Alby sjön.
Så vi mötte vid skolan och började gå .. jobbigt jobbigt men ändå trevligt på vägen dit med musik&skratt.
Iallafall när vi kom fram efter ca 90 minuters gåående till Flottsbro stod några av lärarna och grillade korvar till oss.
Vi åt och tog några bilder på bryggan sedan börja ytterligare promenera till skolan. Det blev massa skratt på vägen då oxå!
Iallafall jag gick med San&Daniel till San för att han skulle göra jag vet inte vad hemma så väntade jag vid porten.
Iallafall vi gick till skolan (vi är alltså jag Vannesa, Klaudia, Daniel, Yasemin & San) för att vår so lärare Pär skulle komma och hälsa på. Vi bosatte oss där eftersom att han är extrem seg och kan aldrig komma i tid =) Vi hade iallafall kul snackade en massa minnen helt störda vi var när vi va små , Yasemin &  Vanessa vet vad jag pratar om.
Anyway efter det drog jag hem HELT trött och satte mig vid datorn. Det var det.

Idag

Sov jag ut ..hur skönt som helst! Tråkigt att det redan är söndag imorgon :/.

Jag vaknade ca klockan 11 och sedan åt frukost. Efteråt fixade jag och mamma oss sedan åkte vi mot moster.
Träffade dem dem där och åkte in till stan vi gick runt och åter igen skrattade som fan åt några grejer hahaha!!
Ja vi skrattar som f*n. Tog precis bild om vad som är nytt i garderoben som ni ser i inlägget nedan.
Nu ska jag sätta mig framför tv och mysa snart börjar Scary Movie 2 på kanal fem .. snart o snart klockan 23.

Här är iallafall blåsiga bilderna från Flottsbro (igår)


San , Vanessa,Daniel, Klaudia & längst fram har vi Risko.


San , Vanessa, Daniel , Klaudia , Jag & Risko


Jag & Klaudia , största misshandlaren som finns! (Hon har ett handikapp hon slår folk när hon skrattar t.o.m folk hon ej knr HAHA!!<3


Vi igen & Yasemin

Vi har fler bilder som Klaudia inte lagt in ännu..

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Haha vi hade verkligen en fartfylld barndom, inte på tal om vår fantasi (speciellt mina fantasi lekar som vi körde på rasterna) minnen! (:

2009-08-24 @ 21:09:51
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: niszeh

HAHA värsta "VARNIIING FÖR KLAUDIA"

2009-08-25 @ 14:00:01
URL: http://niszeh.blogg.se/

Skriv på :

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Blogg eller hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0